[linux] probleem met ubuntu op mijn laptop

harry.harmsen op gmail.com harry.harmsen op gmail.com
Di Jan 19 13:21:01 CET 2021

Volgens mij gewoon op de ENTER-toets drukken.
Daarbij ga ik ervan uit dat 'Ubuntu' geselecteerd staat (een ander kleurtje
heeft). Zo niet, dan met de pijltoetsen dat eerst selecteren.

Groet,
Harry Harmsen
Assen