[linux] Linux laptop

Kunne Dam kunne.dam op gmail.com
Do Jan 28 13:12:38 CET 2021

Beste Linuxkenners,

Nog even melden dat Linux weer werkt. Snelle service van vriendelijk
bedrijf: hebben de ssd vernieuwd. Vermoeden dat die niet betrouwbaar was,
hadden ze nog niet vaak eerder meegemaakt. Viel binnen de garantie gelukkig.

Nog 2 vragen:
- is er in Friesland iemand die verstand heeft van Linux en tegen betaling
problemen met Linux kan oplossen. Wij zijn geen computerkenners, hebben dus
eigenlijk ook een onverstandige keus gedaan met Linux. Iemand waar wij met
de laptop naar toe kunnen, mochten zich weer problemen voordoen.

-Is het nodig om een virusscanner op de laptop met linux te hebben, of niet?

Hopelijk stel ik deze vragen op de juiste plek, anders hoor ik het graag.

Met vriendelijke groet,

Kunne