[linux] Linux laptop

Paul Slootman paul+nospam op wurtel.net
Do Jan 28 15:25:34 CET 2021

On Thu 28 Jan 2021, paai wrote:
> [...]

Da's netjes.

> Nah, ik zit in Limbabwe. Bij Venlo.
>
> Als ik vragen mag: wat was eigenlijk de reden waarom je voor Linux koos?

In principe, als er niks stuk gaat zoals een SSD... dan ik Linux prima
te gebruiken door leken. Mijn moeder gebruikte het probleemloos voor
internetten, bankieren, wat simpele spelletjes en die was tegen de 80.

Echter een Chromebook is enorm robuust, vaak ook nog eens goedkoper en
die voldoet voor 95% van de mensen volgens mij prima. Je moet alleen
geen aversie tegen Google hebben (en 95% van de mensen hebben die ook
niet).

Paul