[linux] Linux laptop

Geert Stappers stappers op stappers.nl
Do Jan 28 15:41:32 CET 2021

On Thu, Jan 28, 2021 at 03:25:34PM +0100, Paul Slootman wrote:

> Da's netjes.

Echtwel.   Ik benieuwd naar de naam van de goede winkel.

> In principe, als er niks stuk gaat zoals een SSD... dan ik Linux prima
> te gebruiken door leken. Mijn moeder gebruikte het probleemloos voor
> internetten, bankieren, wat simpele spelletjes en die was tegen de 80.
>
> Echter een Chromebook is enorm robuust, vaak ook nog eens goedkoper en
> die voldoet voor 95% van de mensen volgens mij prima. Je moet alleen
> geen aversie tegen Google hebben (en 95% van de mensen hebben die ook
> niet).

Humphrey Bogart ken ik vooral van de foto met een sigaret in zijn bek.
De filmster was groot toen 95% van de mannen rookte. (overige 5%
had astma of andere ademhalingsproblemen)

Ik ben de naam kwijt van nederlandse website waar je "vriend" kon
worden. De piek zal rond 2005 zijn geweest.

In andere woorden:  Laat je niet gek maken door "marktaandeel".

Groeten
Geert Stappers

Nu weet ik het weer  "Hives"
--