[linux] Linux start niet meer

Willem Ligtenberg willem op wligtenberg.nl
Za Jan 30 18:42:46 CET 2021

Ik kan het toch niet laten hierop te reageren.

Kunne, je hebt geen verkeerde keuze gemaakt, maar je hebt de pech gehad een hardware probleem te hebben gehad, die niet zo netjes door Linux getoond werd. (Windows doet het vaak niet beter hoor, met de blauwe schermen)

Ik ben het niet eens met de stelling dat Linux nog steeds alleen iets zou zijn waar je aan moet beginnen als je ook iets over Linux wilt leren.

Ik zou ook zeker geen LPIC boeken aanraden, zeker niet als iemand eigenlijk gewoon zijn computer wil gebruiken en geen admin wil worden.

Er werd wel terecht de vraag gesteld waar je met je Windows laptop naartoe was gegaan met problemen.

Dit is op zich een goede plek om vragen te stellen bij problemen met Linux.
Ik denk dat er vaak goede hulp geboden wordt en nog gratis ook, gewoon omdat mensen je willen helpen. Dat is nu juist een van de aardige dingen aan Linux, er hoort een gemeenschap bij.
Wel is de Engelstalige gemeenschap veel groter dan de Nederlandstalige.

Vriendelijke groeten,

Willem