[linux] Goedkope usb-geluidskaart

Geert Stappers stappers op stappers.nl
Za Jul 3 13:27:09 CEST 2021

On Sat, Jul 03, 2021 at 01:14:09PM +0200, Mark Janssen wrote:

> Basically iedere usb-soundcard gaat werken onder linux.... je hebt ze al
> vanaf 2 euro... verwacht alleen niet audiofiele-kwaliteit ervan.

Gelukkig was "kwaliteit" geen eis van oorspronkelijke poster.

Ander geluk dat wij als consument hebben, is recht op "geld terug".
(Van bedrijven wordt (terecht) verwacht dat ze weten wat ze inkopen.)

Hoe nu verder:
* Doe aanschaf van een beschikbaar USB Audio device.
* Probeer het ding uit.
* Overweeg om wel of niet een volgende uit te proberen.

Groeten
Geert Stappers
Groot voorstander van laten lezen in de discussie volgorde.
--
Silence is hard to parse