[linux] tweede "moet dit weten, maar weet het niet": run mk-configure

Julien Michielsen michkloo op xs4all.nl
Wo Jul 14 15:04:07 CEST 2021

Eerst mijn dank voor het antwoord op de eerste vraag: heb de suggestie van Mike
ingevoerd: LD en GCC := /usr/bin/ld resp ./gcc

En dan is het bestand gonfig.mk bijgewerkt, en zou ik configure moeten kunnen
draaien.  Daarvoor heb ik mk-configure geïnstalleerd.  De installatie daarvan heeft
de directory /usr/share/mk-configure aangemaakt met de drie subdirectories
builtins, features en mk.  Maar er werd geen mogelijkheid het programma configure
of mk-configure uit te voeren.  Wat biedt de mogelijkheid configure uit te voeren?
Dank
Julien