[linux] Mail vanaf postfix (was: postfix en domeinnamen: gefixt.)

Geert Stappers stappers op stappers.nl
Wo Jul 14 23:17:11 CEST 2021

On Tue, Jul 13, 2021 at 09:17:52AM +0200, paai wrote:

> helaas, pindakaas.
>
> Dus dat gaat niet. Nou ja, dank voor de hulp.

Het is wat Mike zaterdag reeds zag aankomen. ( "mag niet van Ziggo" )

Mogelijke uitweg: Praat er met je (nieuwe) Internet Provider over.
Andere uitweg: Een VPS

Groeten
Geert Stappers
Tevreden XS4ALL klant, draait zijn eigen (Postfix) mailserver.
--
Silence is hard to parse