[linux] Mail vanaf postfix (was: postfix en domeinnamen: gefixt.)

Do Jul 15 09:36:00 CEST 2021

Aldus schreef paai op Tue, Jul 13, 2021 at 09:17:52AM +0200:

> helaas, pindakaas.
>
> Dus dat gaat niet. Nou ja, dank voor de hulp.

Het merkwaardige is dat ik wel van thuis verbinding kan maken
met paijmans.net, paijmans.de, maar niet naar bommiebrand.com

Met vriendelijke groet,

Daniel von Asmuth

--

		How long it takes to reach your goal
		depends less on your speed than on your direction.