[linux] Een heel lastige vraag...

Zo Jul 18 15:58:04 CEST 2021

Aldus schreef paai op Sun, Jul 18, 2021 at 02:32:20PM +0200:
> On 18-07-2021 14:29, Daniel C. von Asmuth wrote:

> Ik weet wel meer tips voor webontwikkelaars.
>
> Zo was ik eens in Japan en wilde met de webmail van de universiteit mail
> ophalen. Nou, dat ging prima. Behalve dan dat de webmail behulpzaam als
> altijd alle buttons van japanse tekst had voorzien...

De eerste GUI tekstverwerker voor Linux heette D'Top en het was een gratis
te downloaden bèta. Alle buttons waren in het Chinees. De handleiding was
in het Chinees; sommige teksten gebruikten Latijnse tekens. Het probleem
was dat het progje een memory leak had erger dan die van Firefox.

Met vriendelijke groet,

Daniel von Asmuth
--

		How long it takes to reach your goal
		depends less on your speed than on your direction.