[linux] Een heel lastige vraag...

jjge jjge op xs4all.nl
Zo Jul 18 14:38:25 CEST 2021

On 7/18/21 2:29 PM, Daniel C. von Asmuth wrote:

> Beide functies moet u in de web browser zoeken, niet in de website.
>
> Als uw vrouw webmail gebruikt, dan gebruikt ze geen Microsoft Outlook en dan
> schrijft ze haar berichten waarschijnlijk niet met Microsoft Word of LibreOffice.
> [voor Fré van Limpt]
> En verder: je kunt een bestand wel willen herstellen, maar dat kan enkel als
> de informatie die je zoekt ooit naar een bestand geschreven is.
>
> Voor de rest hangt het van de web server af: zo heb ik bij de site van de
> bibliotheek gemerkt dat als je probeert een recensie van een boek te schrijven
> [...]
Nee, dat klopt. En de Xs4All webserver zal ook niet op Windhoos draaien,
neem ik aan...

Maar dat helpt me niet verder, en wat mijn vrouw meldde, was ook niet
erg informatief. Ik neem aan, dat er weinig anders op zit dan het
mailtje opnieuw intoetsen. Ik heb de vraag ook bij de Xs4All helpdesk
neergelegd, daar krijgen ze vast wel vaker van dit soort meldingen. Maar
zelfs daar houdt het natuurlijk op...

--
j gerritse

Mühlenstrasse 11