[linux] Een heel lastige vraag..., doorgestuurd naar de helpdesk

Paul Slootman paul+nospam op wurtel.net
Ma Jul 19 11:54:16 CEST 2021

On Mon 19 Jul 2021, Julien Michielsen wrote:

> Zit het een beetje mee, dan vind je het "opstelsel" terug in de concepten-map.
> Maar even vaak (of vaker) vind je daar niets terug.  Ik heb aan de helpdesk
> gevraagd dit als een configureerbare optie in te stellen. Zoals "bewaar concept
> om de n seconden", waarbij de gebruiker n zelf in kan stellen.  Weet niet wat ze
> zullen antwoorden.  Zoals ze van zichzelf zeggen: "Verder hebben we de algehele
> gebruiksvriendelijkheid flink onder handen genomen", en daar hebben ze dus nog
> een taak laten liggen.

Tja... Als je ctrl-a doet en dan weer gaat typen, dan moet je hopen dat
ctrl-z nog wat brengt... daar is verder weinig tegenaan te programmeren.
Je webmail session kan ook tegen een timeout lopen (Ja, ik had een heel
verhaal getypt, toen moest ik even barbequeen en daarna was het weg).

Laat het een leer momentje zijn. Als je een hele epistel gaat typen, dan
moet je dat ook niet in webmail doen; typ het eerst in notepad ofzo, en
doe dan kopieren / plakken in de webmail.

Paul