[linux] Een heel lastige vraag..., doorgestuurd naar de helpdesk

Julien Michielsen michkloo op xs4all.nl
Ma Jul 19 09:55:16 CEST 2021

Zit het een beetje mee, dan vind je het "opstelsel" terug in de concepten-map.
Maar even vaak (of vaker) vind je daar niets terug.  Ik heb aan de helpdesk
gevraagd dit als een configureerbare optie in te stellen. Zoals "bewaar concept
om de n seconden", waarbij de gebruiker n zelf in kan stellen.  Weet niet wat ze
zullen antwoorden.  Zoals ze van zichzelf zeggen: "Verder hebben we de algehele
gebruiksvriendelijkheid flink onder handen genomen", en daar hebben ze dus nog
een taak laten liggen.
Julien