[linux] HTML meta tags renderen vanuit Markdown

Willem Ligtenberg willem op wligtenberg.nl
Zo Mrt 7 17:00:45 CET 2021

Hoi Azem,

Het klopt dat de metadata in de markdown documenten niet 1 op 1 in de HTML metadata tags komen. Dit wordt gedaan door je template.
Ik verwacht dat dit gedaan wordt in de base.html.
Zie ook hier voor wat meer info:
https://docs.getpelican.com/en/4.5.4/faq.html

Ik gebruik zelf ook pelican om mijn website te bouwen. Als je me laat weten welk theme je gebruikt, dan kan ik waarschijnlijk wel helpen om de metadata er goed in te krijgen.

Vriendelijke groet,

Willem Ligtenberg