[linux] Probleem Linux-Mint met Covid certificaat

Johan Wevers johanw op vulcan.xs4all.nl
Wo Okt 27 21:45:03 CEST 2021

On 27-10-2021 20:25, paai wrote:

> Andere mogelijkheid: ga (met laptop of telefoon) naar corona.nl, log in
> met DigiD en download je QR codes als PDF. Iets verkleinen tot
> creditcard format, printen en lamineren. Stop het in je portemonnee.
> Nooit meer ongerust of je smartphone wel opgeladen is en je kunt ook
> meerdere exemplaren maken.

Als je de pdf op je telefoon in een pdf reader laat zien is die code ook
te checken. Geen printer nodig. Ik heb het laten testen in een
restaurant en die scanner gaf een groene check.

Even buiten de vraag of je uberhaupt moet willen meewerken aan dit
social credit systeem natuurlijk.

--
ir. J.C.A. Wevers
PGP/GPG public keys at http://www.xs4all.nl/~johanw/pgpkeys.html