[linux] Probleem Linux-Mint met Covid certificaat

paai j.j.paijmans op gmail.com
Wo Okt 27 20:25:12 CEST 2021

On 27-10-2021 20:06, Azem wrote:

> Beste Gaston

> U kunt de coronacheck app op uw smartphone downloaden. Vervolgens logt
> u in via DigiD - de voorkeur is om in te loggen via de officiële DigiD
> app.
>
> Uw covid certificaat wordt dan automatisch opgehaald bij de GGD.
>
> Voor deze procedure hoeft u uw laptop niet te gebruiken.

> Graag gedaan,
>
> Azem Somer

Andere mogelijkheid: ga (met laptop of telefoon) naar corona.nl, log in
met DigiD en download je QR codes als PDF. Iets verkleinen tot
creditcard format, printen en lamineren. Stop het in je portemonnee.
Nooit meer ongerust of je smartphone wel opgeladen is en je kunt ook
meerdere exemplaren maken.

(Heb het al vaak genoeg gebruikt; de Nederlandse QR code werkt. Heb de
internatioale code nog niet kunnen testen)

Paai