[linux] Probleem Linux-Mint met Covid certificaat

Johan Wevers johanw op vulcan.xs4all.nl
Wo Okt 27 23:22:51 CEST 2021

On 27-10-2021 22:27, paai wrote:

> Ik ben er geen voorstander van dat mensen anderen kunnen besmetten als
> dat redelijkerwijze voorkomen kan worden.

Ik ben zelf 5 weken ziek geweest van covid. Besmet door iemand die
gelukkig volledig gevaccineerd was en er niet ziek van geworden is (maar
goed ook gezien haar leeftijd). Aangezien mensen die ingeent zijn zich
niet of minder laten testen weet ik niet of iemand meer kans heeft
besmet te worden door iemand met of zonder vaccinatie.

--
ir. J.C.A. Wevers
PGP/GPG public keys at http://www.xs4all.nl/~johanw/pgpkeys.html