[linux] unsubscribe

hansrood hansrood op xs4all.nl
Za Aug 6 13:39:20 CEST 2022

On Sat, Aug 06, 2022 at 11:34:35AM +0200, hansrood via Linux wrote:
> Ls.
>
> Bij deze wil ik mij graag afmelden voor dit account.

Uit de headers van het oorspronkelijke bericht:
         <mailto:linux-request op lists.nllgg.nl?subject=unsubscribe>

De <mailto:linux-request op lists.nllgg.nl?subject=unsubscribe> gebeurd nu.
Misschien ook niet, want "spamfilters".  Het bevestigingsverzoek brengt duidelijkheid.

Aanbevolen vervolgactie:

Als er geen bevestingverzoek ( confirm request ) komt,
dan zelf de <mailto:linux-request op lists.nllgg.nl?subject=unsubscribe> doen.

Als er wel het bevestigingsverzoek komt, die e-mail beantwoorden ( de
verificatie-code terug sturen ).

Dat in andere woorden:
  De afmelding is niet voltooid, dat moet jezelf doen.

Je weet nu hoe.

> Met vriendelijke groet,
> Hans Rood

Groeten
Geert Stappers

P.S.
mailinglist subscriber  en  NLLGG lid   zijn twee verschillende dingen
--
Silence is hard to parse