[linux] Hoe ging dat ook alweer? oplossing (soortvan)

Eric de Hont edehont op xs4all.nl
Ma Aug 8 15:06:42 CEST 2022

Op 08-08-2022 om 14:48 schreef joop gerritse via Linux:
> Hallo, *
>
> ik heb iig een bevredigende oplossing gevonden: Robocopy activeren.
> Het is niet helemaal zo goed als het was, maar  iig krijg ik nu een
> icoontje te zien, en als ik daarop klik worden alle logingegevens
> alsnog ingevuld. Daar is mee te leven...

Ik heb gegoogeld op Robocopy en ik zie dat het een tool is om files en
directory's te kopieren in Windows.

Ik zie vragen langs komen van mensen die een equivalent zoeken voor Linux.

Fijn dat uw probleem bevredigend is opgelost, maar ik zie geen verband
tussen Robocopy en het invullen van wachtwoorden door Firefox.

Kunt u mijn verwarring wegnemen? In de repository van Ubuntu vind ik
niets wanneer ik zoek op Robocopy.

Groeten,

Eric