[linux] Opnieuw inloggen bij SLIM

Derry cl3m0t op gmail.com
Za Aug 20 10:32:55 CEST 2022

On 20-08-2022 10:02, André Ockers via Linux wrote:
> Geachte NLLGG,
>
> Als Mattermost-gebruiker ben ik standaard onder andere aangemeld bij de NLLGG-
> instantie (die jullie SLIM noemen), maar naar verloop van tijd moet je je
> opnieuw aanmelden. Het is me niet duidelijk waar dat zou moeten gebeuren.
>
> Andere Mattermost-instanties laten in zulke gevallen binnen de applicatie een
> link zien waar dat zou kunnen gebeuren.

Als het goed is heb je een mail ontvangen ontvangen met een link, waar
je een account kan aanmaken. Ik heb op 21 maart 2022 zo'n mail ontvangen
met het onderwerop: Wordt SLIM.

Wanneer je een account aangemaakt hebt kan je je aanmelden via
https://im.nllgg.nl in je browser of Mattermost client.

> Alvast bedankt voor uw medewerking,

Graag gedaan en tot uw dienst.

Groet,