[linux] experimenteer daemon

Daniel C. von Asmuth asmuth op vonasmuth.nl
Do Dec 1 15:37:05 CET 2022

Aldus schreef Geert Stappers via Linux op Thu, Dec 01, 2022 at 03:25:19PM +0100:

> Met welke daemon voor jij start/stop/reload testjes uit?
>
> Waar ik naar op zoek ben, is een daemon die zonder meer gestopt
> en herstart mag worden. Liefst ook nog eentje die ook een "reload" kan
> doen.
>

> Groeten
> Geert Stappers

Schrijf er zelf een die nul functionaliteit biedt, dus het server-equivalent
van 'hello-world'.

(en anders heb ik nog wel een anonymising-proxy-servertje in C++ voor de
liefhebber). Of je gebruikt de Mumble-server, die is ook licht.

Groeten,

Daniel
--

		How long it takes to reach your goal
		depends less on your speed than on your direction.