[linux] experimenteer daemon

Daniel C. von Asmuth asmuth op vonasmuth.nl
Do Dec 1 16:31:28 CET 2022

Aldus schreef Geert Stappers via Linux op Thu, Dec 01, 2022 at 03:49:29PM +0100:

> Precies dat: Het zal er al zijn.

Probeer het eens te Googelen, dan.

Ik heb het even opgezocht, maar krijg een error-melding bij de compilatie.
Om die te verhelpen zal enige moeite kosten. (ik heb zo snel niet kunnen
vinden wie de oorspronkelijke auteur was).

> Laat zulke voorbeelden maar komen, danwel vertel waar ze te vinden zijn.

Je kunt denken aan Xinetd, op veel Linux systemen ontbreekt die of wordt
weinig gebruikt.

Met vriendelijke groet,

Daniel von Asmuth

--

		How long it takes to reach your goal
		depends less on your speed than on your direction.