[linux] Algemeen

Debeuf Walter debeufwalter op telenet.be
Zo Feb 6 15:28:12 CET 2022

Hallo Linuxgebruikers !

Ik ben een beginnende gebruiker van Linux Ubuntu 20.04 en zou graag wat
communiceren via e-mail met 'hard die-gebruikers' die het klappen van de
zweep al lang onder controle hebben. Ik heb nu pas de 'terminal'
ontdekt, een reusachtig systeem, maar overweldigend, verwarrend, maar
niettemin ook boeiend. Mijn bedoeling is door 'vallen en opstaan' met
dit 'item' langzamerhand vlot te kunnen werken. Maar waarmee moet ik
beginnen ? En hoe kom ik hiermee op het net en in contact met andere
linuxgebruikers ? Het boeit me allemaal uitermate, maar ik loop een
beetje verloren. Krijg ik respons op deze vraag ? Mijn e-mailadres is :
debeufwalter op telenet.be

Op hoop van zegen...

Walter.