[linux] Printer doet het ineens niet meer...

joop gerritse jjge op xs4all.nl
Wo Feb 16 09:44:49 CET 2022

On 2/16/22 08:56, joop gerritse via Linux wrote:

> Dat heb ik geprobeerd. Alles loopt normaal (LEDjes gaan aan,
> schermpjes doen wat ze alijd doen, alls pefect...) alleen komt er geen
> papier uit. Ik zal trouwens zo dadeljk ook eens proberen of gewoon
> kopieren wel werkt... mss is het wel iets heel triviaals.

En ja hoor. Kopieren werkt wel, althans min of meer. Er komt een blad
uit, met hier en daar wat inkt. Niet helemaal, hoe het hoort. Bij de
opdracht "maak een testpagina" gebeurt er helemaal niets.

Dus het probleem is nog niet opgelost, en verdere suggesties zijn
welkom, maar ik heb iig geval wat te doen.