[linux] Wanprestatie?

paai j.j.paijmans op gmail.com
Wo Feb 23 21:00:29 CET 2022

On 23-02-2022 20:44, joop gerritse via Linux wrote:

> Hij is exact 2T./ Dus volgens het verhaal moet het dan nog gaan.
> Bovendien: de tweede schijf is momenteel in behandeling, en die doet het
> zo te zien, uitstekend.

Ja, als je twee dezelfde disks hebt en de tweede doet het wel, dan is er
misschien iets met de eerste disk aan de hand... Misschien kun je onder
windows een utility vinden die de disk aan een aantal tests onderwerpt.
Misschien komen er defecten aan het licht die de disk voor windows op
het eerste gezicht kosher deden lijken, terwijl er toch iets mee aan de
hand was.