[linux] Wanprestatie van de harddiskleverancier?

Geert Stappers stappers op stappers.nl
Wo Feb 23 21:34:30 CET 2022

On Wed, Feb 23, 2022 at 09:00:29PM +0100, paai via Linux wrote:
> [...]

Die beschrijving ziet er goed uit.

> Ja, als je twee dezelfde disks hebt en de tweede doet het wel, dan is er
> misschien iets met de eerste disk aan de hand...

Dat vermoeden heb ik ook.

> Misschien kun je onder windows een utility vinden die de disk aan een
> aantal tests onderwerpt.  Misschien komen er defecten aan het licht
> die de disk voor windows op het eerste gezicht kosher deden lijken,
> terwijl er toch iets mee aan de hand was.

Misschien ook wat meer vertellen over het oorspronkelijk probleem.

Mijn inschatting is dat de "Linux computer" en de "e-mail computer"
twee verschillende computers zijn en dat daarom niet de (fout)meldingen
met de mailinglist gedeeld worden.

Groeten
Geert Stappers
--