[linux] opgelost! (was: Re: firefox 91.4, adresbalk en zoekvakje)

paai j.j.paijmans op gmail.com
Wo Jan 5 09:09:44 CET 2022

On 05-01-2022 08:55, Paul Slootman wrote:
> Vanwege de "partners" die firefox een zak geld geven?
> https://www.pcmag.com/news/mozilla-signs-lucrative-3-year-google-search-deal-for-firefox
>

> Paul

Zalig nieuwjaar allemaal.

Nou we het toch over adresbalken en zoekbalken hebben: op mijn tablet
zijn er een paar sites die de adres- en zoekbalk opeens helemaal
bedekken (nos.nl en telegraaf.nl).  Dat maakt het onmogelijk om een stel
functies zoals page search of het uit-en aanzetten van allerlei lokale
opties uit te voeren.

Herkent iemand dat? (En wat doe ik eraan?).

paai