[linux] mozilla en google en bitcoin (was: Re: opgelost! [...] firefox 91.4, adresbalk en zoekvakje)

Joost van Baal-Ilić joostvb-nllgg op mdcc.cx
Wo Jan 5 09:10:53 CET 2022

On Wed, Jan 05, 2022 at 08:55:33AM +0100, Paul Slootman wrote:

> Vanwege de "partners" die firefox een zak geld geven?
> https://www.pcmag.com/news/mozilla-signs-lucrative-3-year-google-search-deal-for-firefox

Tja...

En dan was er ook nog:

https://wiki.mozilla.org/Donate_Bitcoin
https://movsw.0x0.st/files/bdcfe8da-2e83-425e-8db3-5960fe1a1008
https://www.jwz.org/blog/2022/01/so-how-was-your-day/
https://www.jwz.org/blog/2022/01/today-on-sick-sad-world-how-the-cryptobros-have-fallen/

Mozilla oprichter over flirt van mozilla met crypto coins

Een bruikbaar alternatief voor firefox heb ik helaas nog niet gevonden :(

Groeten,

Joost