[linux] Mutt_configuratie

Daniel C. von Asmuth asmuth op vonasmuth.nl
Vr Jan 14 10:48:03 CET 2022

Aldus schreef Paul Slootman op Fri, Jan 14, 2022 at 10:00:49AM +0100:

> Ik vraag mij af of dit zinvol is.

> Dat zijn de "echte" namen van die mappen.

Dat is inderdaad uiterst verwarrend.

Ik heb de instellingen van mijn webmail acccount bij Freedom.NL eens
omgezet van Nederlands naar Amerikaans-Engels en ......
de namen van de mailboxen zijn ineens veranderd in
"Inbox", "Drafts", "Sent", "Junk" en "Trash".

Maar wat de "echte" namen zijn mag je zelf raden.

Met vriendelijke groet,

Daniel von Asmuth

--

		How long it takes to reach your goal
		depends less on your speed than on your direction.