[linux] Mutt_configuratie

paai j.j.paijmans op gmail.com
Vr Jan 14 11:06:43 CET 2022

On 14-01-2022 10:48, Daniel C. von Asmuth wrote:

> Dat is inderdaad uiterst verwarrend.
>
> Ik heb de instellingen van mijn webmail acccount bij Freedom.NL eens
> omgezet van Nederlands naar Amerikaans-Engels en ......
> de namen van de mailboxen zijn ineens veranderd in
> "Inbox", "Drafts", "Sent", "Junk" en "Trash".

Ik erger me doorgaans wild aan de culturele kolonialisatie van andere
landen door de Amerikaans/Engelse wereld (en ik realiseer me hoe grappig
het gebruik van "landen" en "wereld" hier is).

Niettemin raad ik mijn familie in Duitsland en (uiteraard) Nederland met
klem aan hun computers en smartphones in het engels te installeren om de
goede reden dat je op het internet veel meer hulp vindt voor
engelstalige foutmeldingen.

Natuurlijk hebben ze niet geluisterd. YMMV.

Paai