[linux] Mutt_tussenstand

Guus Snijders gsnijders op gmail.com
Ma Jan 17 17:38:15 CET 2022

Op ma 17 jan. 2022 17:18 schreef Derry <cl3m0t op gmail.com>:

> [...]

> Wat staat er nu precies in je ~/.muttrc voor freedom.nl imap?
> Afhankelijk van de provider moet je *of* INBOX vermelden *of* helemaal
> weglaten in de set spoolfile en set folder regels.
>
> Zie bijvoorbeeld:
> https://gitlab.com/muttmua/mutt/-/wikis/MuttGuide/UseIMAP

Interresant: de meeste documentatie gaat er dus van uit dat je Imap folders
kent.

Als ik me niet vergis, is precies dát een van de lastige punten hier. Dus
ben ik daar eens op gaan zoeken en vond:
https://superuser.com/questions/919010/mutt-automatically-fetch-remote-imap-folder-list

Als ik het goed begrijp, werkt het zo:
Zet in de config imap_check_subscribed op "no", start mutt en druk C voor
een overzicht van alle imap folders :).

Misschien helpt dit?

Mvg, Guus Snijders