[linux] Mutt_tussenstand

Fré van Limpt fre op freedom.nl
Do Jan 20 14:22:28 CET 2022

 17-01-2022 om 17:38 schreef Guus Snijders:
> Op ma 17 jan. 2022 17:18 schreef Derry <cl3m0t op gmail.com
> <mailto:cl3m0t op gmail.com>>:
>

> [...]
>

>     Wat staat er nu precies in je ~/.muttrc voor freedom.nl
>     <http://freedom.nl> imap?

---1. set imap_user = fre op freedom.nl    2. set folder =
imaps://imap.freedom.nl

> [...]
>

> Interresant: de meeste documentatie gaat er dus van uit dat je Imap
> folders kent.
>
> Als ik me niet vergis, is precies dát een van de lastige punten hier.
> Dus ben ik daar eens op gaan zoeken en vond:
> https://superuser.com/questions/919010/mutt-automatically-fetch-remote-imap-folder-list
> <https://superuser.com/questions/919010/mutt-automatically-fetch-remote-imap-folder-list>
>
> Als ik het goed begrijp, werkt het zo:
> Zet in de config imap_check_subscribed op "no", start mutt en druk C
> voor een overzicht van alle imap folders :).

--- De IMAP folders (dezelfde als in Thunderbird) zie ik al zonder die
regel.

---> Wat ik wil hebben in Mutt is een folder 'INBOX_on_ubuntu20-04'
zoals ik ook 'SENT_on_ubuntu20-04' heb, die *niet* In ThB staat.

Dank en groeten,

Fré