[linux] Mutt_tussenstand

Daniel C. von Asmuth asmuth op vonasmuth.nl
Za Jan 22 20:34:58 CET 2022

Aldus schreef Fré van Limpt via Linux op Sat, Jan 22, 2022 at 05:48:14PM +0100:

> --- Ik heb .muttrc schoongeveegd en hij draait nu.
>
> Fetchmail heb ik verwijderd. Ik had teveel informatie verzameld over de
> configuratie
>
> en had eigenlijk .muttrc meteen zo kaal mogelijk moeten houden, omdat
> Mutt zelf al veel aan boord heeft.
>
> Dank voor je tips,
>
> groet,  Fré

Ik heb er zelf wat van geleerd en gebruik nu msmtp om mail te verzenden naar
de NLLGG.NL server. Terwijl mijn eigen domeinen gewoon door Sendmail worden
afgehandeld. En Fetchmail gebruik ik om de binnengekomen berichten op te halen.
(Dat is simpeler dan de truc die ik de Vrijbrief beschreef).

Daarvoor had ik die mail zelf verzonden, maar dat gaf bij sommige ontvangers
problemen.

Prettig weekend,

Daniel

--

		How long it takes to reach your goal
		depends less on your speed than on your direction.