[linux] Mutt_tussenstand

Fré van Limpt fre op freedom.nl
Zo Jan 23 14:16:32 CET 2022

On Sat, Jan 22, 2022 at 08:34:58PM +0100, Daniel C. von Asmuth via Linux wrote:

> Ik heb er zelf wat van geleerd en gebruik nu msmtp om mail te verzenden naar
> de NLLGG.NL server. Terwijl mijn eigen domeinen gewoon door Sendmail worden
> afgehandeld. En Fetchmail gebruik ik om de binnengekomen berichten op te halen.
> (Dat is simpeler dan de truc die ik de Vrijbrief beschreef).
>
> Daarvoor had ik die mail zelf verzonden, maar dat gaf bij sommige ontvangers
> problemen.

---Wat je hierboven beschrijft gaat voorlopig boven m'n pet, maar dat
komt wel goed. Dat ik sowieso nog een onverwachte bijdrage heb kunnen leveren stemt
mij overigens bescheiden...
Ik merk nu hoe fantastisch Mutt werkt. Het beantwoorden van mails in de thread is een fluitje van een cent!

Dank en goed weekend,
Fré