[linux] imapsync - kan auteur niet bereiken

Paul de Vries paul.de.vries op xs4all.nl
Ma Jul 4 18:01:59 CEST 2022

na een ellendige mail migratie veroorzaakt doordat xs4all is overgezet naar de verbeterde techniek van kpn heb ik nog een paar losse eindjes die ik wil voorleggen aan de auteur van imapsync, gilles lamiral.

- de mailinglist werkt blijkbaar niet meer, op [imapsync] heb ik 2021-03-18 voor het laatst een bericht ontvangen.
  in de headers staat
  - subscribe via imapsync-subscribe op listes.linux-france.org <mailto:imapsync-subscribe op listes.linux-france.org> maar die komt onbestelbaar retour
  - een verwijzing naar http://listes.linux-france.org <http://listes.linux-france.org/> en die doet een redirect naar https://www.espoir-ric.fr <https://www.espoir-ric.fr/>, een politieke partij.

- op de website van imapsync https://imapsync.lamiral.info <https://imapsync.lamiral.info/> staat als contactadres gilles op lamiral.info <mailto:gilles op lamiral.info> en daar krijg ik geen enkele reactie op. dat zou aan mijn mac mail.app kunne liggen maar het werkt ook niet via icloud gmail hotmail.

- zoekend op forums vind ik steeds weer datzelfde emailadres waar ik dus geen contact mee kan krijgen.

- ten einde raad twitter account aangemaakt en dat geprobeerd @imapsync maar ook daar geen gehoor.

- op github https://github.com/imapsync/imapsync <https://github.com/imapsync/imapsync> is de laatste commit op 1juni.

zouden jullie eens kunnen proberen of je wel contact kan krijgen met deze man, via welk medium dan ook?

dank, paul.