[linux] Fotoscanner voor Linux

Geert Stappers stappers op stappers.nl
Vr Jul 8 12:23:46 CEST 2022

On Fri, Jul 08, 2022 at 08:24:42AM +0200, Gerard Bekhuis via Linux wrote:

> ik vermoed dat jij niet duizenden van fotos hebt om in te scannen.
> Misschien is een mogelijkheid zo'n apparaat via internet uit te lenen,
> ik heb dat bijv. gedaan als ik 3500 dia's scannen moest.

Ik vermoed dat na https://duckduckgo.com/?q=diascanner+huren
het pas interresant wordt. Namelijk tegen aan de verhuurder uitleggen
dat jij als potentieele klant gewoon Linux gebruikt.

Ik bedoel: De "makkelijke weg" van "dan maar even Apple of Microsoft
als operating system" is uiteindelijk de moeilijke weg.

Dus **vooraf** naar  SANE  support vragen.

Groeten
Geert Stappers
--
Silence is hard to parse