[linux] Sites die je browser kapen.

paai j.j.paijmans op gmail.com
Di Jul 19 08:18:00 CEST 2022

Hallo,

Ik heb het hier al eens gevraagd, maar geen bevredigend antwoord
gekregen: wat doe ik tegen sites die je browser kapen?

Het begon met diverse sites op de smartphone, die na openen alle
functies van je browser uitschakelen danwel onzichtbaar maken, maar
sinds kort zie ik het ook gewoon in Firefox op de gewone Kubuntu
desktop: je gaat naar bijvoorbeeld 'telegraaf.nl' en na openen van de
site is je balk met bookmarks verdwenen. Irritant, om het zacht uit te
drukken. Op de desktop is het niet zo erg omdat je meteen een nieuwe tab
kunt openen, maar op de Android ben je echt gedwongen een nieuwe browser
te openen als je iets anders wilt.

Irritant, om het zacht uit te drukken.

Paai

--