[linux] oude Word Perfect bestanden opfrissen / Re: Hoe deed je dat ook alweer met MSDOS op een virtuele disk?

Gijs Hillenius gijs op hillenius.net
Wo Jun 1 16:12:46 CEST 2022

On  1 June 2022 12:57 joop gerritse via Linux, wrote:

> Heb ik geprobeerd, maar daar komt niets leesbaars uit....

Jammer. Echt met de nieuwste versie van Libo? Volgens Libo moet het
kunnen.

Nog een krankzinnege omweg-optie: Freedos installeren!

hier een uitleg hoe ergens 1/3 in de tekst

http://www.ibiblio.org/pub/micro/pc-stuff/freedos/files/ebook/using-freedos-24/using-freedos-24.pdf

en dan Wordperfect installeren (geen idee hoe, maar

https://en.wikipedia.org/wiki/Wordperfect

noemt een paar 'download sites'.

Je kon ook (ooit) WordPerfect 8.1 op Linux installeren, zie ook die
Wikipedia link. Heeft iemand hier nog de installatie CD?

zie ook

http://xwp8users.com/