[linux] nog even terug naar virtualbox,,,

joop gerritse jjge op posteo.de
Ma Jun 6 19:46:49 CEST 2022

Ik dacht het snel en eenvoudig te regelen door Virtualbox te installeren
en dan wp.exe te starten. Meer dat viel toch tegen.

Installeren is een fluitje van een cent. Maar dan opstarten... Ik
probeer de Live-CD van CD-rom op te starten. Uiteraard is dat gewoon een
image dat kan mounten. Lijkt ook allemaal perfect te werken. Ik stel de
opstartvolgorde in : floppy (die is empty), Optical media (en dat is dus
mijn CD-image) en Hard Disk. En ik start de virtual machine, en die gaat
meteen door naar "Hard Disk", en daar zit niets in. Mijn idee was dat de
optische schijf opgestart zou worden, maar dat gebeurt niet. O ja, en
dan krijg ik ook nog geen foutmelding, maar ik blijf gewoon forever
wachten...

Heeft iemand een suggestie?