[linux] nog even terug naar virtualbox,,,

Paul Slootman paul+nospam op wurtel.net
Di Jun 7 09:33:36 CEST 2022

On Mon 06 Jun 2022, joop gerritse via Linux wrote:

> Ik dacht het snel en eenvoudig te regelen door Virtualbox te installeren en
> dan wp.exe te starten. Meer dat viel toch tegen.
>
> Installeren is een fluitje van een cent. Maar dan opstarten... Ik probeer de
> Live-CD van CD-rom op te starten. Uiteraard is dat gewoon een image dat kan

Live-CD van wat? Je wilde toch MS-DOS draaien voor WP? MS-DOS vanaf CD
starten was onmogelijk, je had sowieso specifieke drivers nodig voor de
CDROM drive en voor de iso9660 (OAKCDOM.SYS is ingeprent in m'n
geheugen).

Hoe je MS-DOS kan draaien in virtualbox had ik al uitgelegd maar
heb je niet op gereageerd.

Paul