[linux] mailsend-go stopt ploteslin

Daniel C. von Asmuth asmuth op vonasmuth.nl
Wo Jun 8 11:21:07 CEST 2022

Aldus schreef paai via Linux op Wed, Jun 08, 2022 at 09:21:51AM +0200:
> Ik gebruik al jaren met plezier mailsend, en later diens opvolger
> mailsend-go. Het is een programma om vanaf de commandline of script mail te
> versturen.
>
> en sinds vanochtend krijg ik dit:
>
> ERROR: 535 5.7.8 Username and Password not accepted. Learn more at
> 5.7.8  https://support.google.com/mail/?p=BadCredentials
> bv21-20020a170906b1d500b006fe98fb9523sm8739420ejb.129 - gsmtp
>
> Nu weet ik dat Google in zijn of haar heeft wijsheid besloten dat sinds 30
> mei 'less secure apps' niet meer worden geaccepteerd. Ik heb uiteraard een
> [...]

Ik heb een dergelijk probleem met gebruik van de Jitsi client en
Google Talk protocol. De vraag moet dus luiden welke client programma's
Google nog wel accepteert.

Met vriendelijke groet,

Daniel von Asmuth

--

		How long it takes to reach your goal
		depends less on your speed than on your direction.