[linux] nog even terug naar virtualbox,,,

Derry cl3m0t op gmail.com
Wo Jun 8 14:55:02 CEST 2022

On 07-06-2022 09:33, Paul Slootman via Linux wrote:

> Live-CD van wat? Je wilde toch MS-DOS draaien voor WP?

Dat vroeg ik ook af, maar toevallig kwam ik vandaag achter dat FreeDos
tegenwoordig een Live-CD heeft. Dus misschien...?

@OP
Onder Settings => Storage van je vm kan je gewoon verwijzen naar de .iso
van de te installeren OS op de harde schijf van je computer.

De .iso schrijven naar een CD-rom is niet nodig. Er is ook een verschil
of je de .iso als image of als file naar de schijf schrijft. Voor een
bootable schijf moet je de iso als image schrijven. Je hebt ook kans dat
het branden van de schijf niet helemaal goed gaat.

Groet,
Derry