[linux] nog even terug naar virtualbox,,,

Daniel C. von Asmuth asmuth op vonasmuth.nl
Di Jun 7 10:47:20 CEST 2022

Aldus schreef Paul Slootman via Linux op Tue, Jun 07, 2022 at 09:33:36AM +0200:

> Live-CD van wat? Je wilde toch MS-DOS draaien voor WP? MS-DOS vanaf CD
> starten was onmogelijk, je had sowieso specifieke drivers nodig voor de
> CDROM drive en voor de iso9660 (OAKCDOM.SYS is ingeprent in m'n
> geheugen).

MS-DOS 7.00 kon wel degelijk vanaf een live CD worden gestart (meestal
samen verkocht met Windows 4.0 onder de naam Windows '95). Het BIOS
moet dat wel ondersteunen.

Met vriendelijke groet,

Daniel von Asmuth

--

		How long it takes to reach your goal
		depends less on your speed than on your direction.