[linux] Certificering en vouchers

Guus Snijders gsnijders op gmail.com
Wo Jun 15 13:07:10 CEST 2022

Hoi,

Voor de verandering een wat meer commerciële vraag; heeft iemand hier een
idee of het mogelijk is om vouchers voor de LPIC examens in Nederland
(liefst via ideal) aan te schaffen?

De LPIC examens gaan via Pearson-Vue examen centra. Deze uitgever zelf
levert certificaten alleen per 10 (niet nuttig voor een individu). Een
andere mogelijkheid is lpimarketplace, maar die kent kennelijk alleen
creditcard betalingen.

Als het écht niet anders kan, kan ik natuurlijk wel iets regelen voor een
creditcard, maar dat heeft niet de voorkeur.

Let wel: het gaat me niet om een cursus of studiemateriaal, ik wil gewoon
de examens afleggen.

Mvg, Guus Snijders