[linux] Certificering en vouchers, LPI

Daniel C. von Asmuth asmuth op vonasmuth.nl
Wo Jun 22 10:27:06 CEST 2022

Aldus schreef joop gerritse via Linux op Wed, Jun 22, 2022 at 07:55:19AM +0000:
> Ik kan me herinneren dat in het prille begin er een regel was die
> bovenquoten streng verbood. En de moderator zag daar streng op toe.
> Aan deze warboel kun je goed zien waarom die regel er was...

Die regel is in 2006 opgeheven voor de Linux mailing lijst, maar niet op
de Stamtafel. Daarna hebben we jarenlang geen moderator gehad. De regel
geldt ook niet op de 'SLIM' chatdienst.

Grüß Gates,

Daniel

--

		How long it takes to reach your goal
		depends less on your speed than on your direction.