[linux] Certificering en vouchers

Daniel C. von Asmuth asmuth op vonasmuth.nl
Wo Jun 22 21:29:20 CEST 2022

Aldus schreef Guus Snijders via Linux op Thu, Jun 16, 2022 at 10:14:34AM +0200:
>    Op wo 15 jun. 2022 14:46 schreef Derry via Linux
>      On 15-06-2022 13:07, Guus Snijders via Linux wrote:
>      >
>      > Voor de verandering een wat meer commerciële vraag; heeft iemand
>      > hier een idee of het mogelijk is om vouchers voor de LPIC examens in
>      >  Nederland (liefst via ideal) aan te schaffen?
>      >
>      [...]
>      Je kan zoeken naar een examencentrum bij je in je buurt en je examen
>      daar boeken. Een andere optie is jezelf registreren bij Pearson Vue en
>      het daar met creditcard betalen.

> [...]
Als iemand hier ervaring mee heeft en die bondig (ca. 300 woorden) op papier
kan zitten, dan wil de Redactie dat graag in ons ledenblad plaatsen; als dat
voor a.s. maandag binnen is, dan kan het nog mee in het volgende nummer.

B.v.d.

Daniel

--

		How long it takes to reach your goal
		depends less on your speed than on your direction.