[linux] rip een non-UDF dvd, ondertiteling

Geert Stappers stappers op stappers.nl
Do Mrt 17 21:48:35 CET 2022

On Thu, Mar 17, 2022 at 09:28:42PM +0100, Guus Snijders via Linux wrote:

> Ja, de subtitles hebben nog een actie nodig, alleen selecteren is niet
> voldoende. Was er niet iets van een add of add all knop?
>
> (Is al weer even geleden dat ik dit heb gedaan)

Mij staat iets bij van "burn subtitles".

Het hield in dat de ondertitels en het video signaal gemengd worden.
(Eind)resultaat is een video signaal, "film" met ingebrandde
ondertitels.

Dat is wat ik lang geleden deed.  De "hoe" weet ik niet meer.

Graag lees ik wat een websearch op "handbrake subtitles" opleverde.

Groeten
Geert Stappers
--
Silence is hard to parse