[linux] mounten van een kakelverse 2T schijf

jjge op xs4all.nl jjge op xs4all.nl
Vr Mrt 25 10:57:00 CET 2022

> Op 25-03-2022 10:39 schreef Wim de Vries via Linux <linux op lists.nllgg.nl>:
>

> Ik was net hetzelfde screenshot voor je aan het maken :-)

> Nee hoor, ik heb recent nog 2 en 4 gig WD elements schijven geformatteerd.

Bij Windhoos heb ik verder weinig ge-experimenteerd. Daar weet ik gewoon niet zoveel van af...

>  Geeft Windows ook 1.41 G?
>  Misschien helpt het als eerst format to "cleared" doet.

Ik heb helemaal niet geformatteerd onder Windhoos. Ik ken het begrip uit de goed oude DOS-tijd, dat is alles...

>  Of alles eerst vanuit windows "clearen".

Vertel maar hoe je dat doet...

> --
>
> Met vriendelijke groet,
>  Wim de Vries