[linux] mounten van een kakelverse 2T schijf

jjge op xs4all.nl jjge op xs4all.nl
Vr Mrt 25 13:28:35 CET 2022

> Je zat in februari ook al te hannessen met een 2TB disk.
> Ook die deed het onder windows goed maar niet in je linux systeem.
>
> Is misschien er gewoon iets mis met je USB aansluiting op je linux
> systeem? Is er een mogelijkheid om een losse voeding te gebruiken met
> die disk?
>
> We kunnen wel weer de hele trucendoos opentrekken net als in februari,
> maar m.i. is het gewoon een hardware probleem met je linux systeem
> i.c.m. externe disken.
>

> Paul

Het is wel hetzelfde probleem, maar ik heb inmiddels dus toch maar een Windhoos computer aangeschaft, en om absoluut zeker te zijn heb het _laten_ installeren door de leverancier...
Maar het probleem blijft, en het zit duidelijk niet bij Windhoos...

joop gerritse
Mühlenstraße 11
Kalkar-Wissel
jjge op xs4all.nl