[linux] mounten van een kakelverse 2T schijf

Paul Slootman paul+nospam op wurtel.net
Vr Mrt 25 13:33:04 CET 2022

On Fri 25 Mar 2022, jjge op xs4all.nl wrote:

> Het is wel hetzelfde probleem, maar ik heb inmiddels dus toch maar een Windhoos computer aangeschaft, en om absoluut zeker te zijn heb het _laten_ installeren door de leverancier...
> Maar het probleem blijft, en het zit duidelijk niet bij Windhoos...

En _deze_ externe disk doet het op _deze_ computer als die windows
draait?
Dat het wel werkt op een _andere_ computer met windows betekent nog
steeds niet dat de USB poorten van de linux computer er mee overweg
kunnen (bv. wel of niet voldoende stroom kunnen leveren; je hebt geen
antwoord gegeven op mijn vraag of die disk ook externe voeding kan
gebruiken).

Paul